تیغه کرکره برقی




تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی، نقش بسیار مهمی در کرکره برقی، ایفا می‌کند. این قطعه، ضمن اینکه منجر به برقراری امنیت در کرکره برقی می‌شود، در زیبایی و حفاظت از محیط، بسیار تأثیرگذار است. تیغه کرکره برقی، در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر نوع آن با توجه به ابعاد درب، موتور استفاده‌شده در کرکره برقی، وزن و میزان عبور و مرور انتخاب می‌شود. قیمت تیغه کرکره، بر اساس مواد به‌کاررفته در ساخت آن و با توجه به وزنی که دارد، برآورد می‌شود. امروزه استفاده از کرکره برقی در جاهای مختلفی از جمله پارکینگ، بانک و طلافروشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قیمت خرید کرکره برقی با توجه به نوع تیغه‌ای که در آن به‌کاررفته است، متفاوت است. در این مطلب قصد داریم به بررسی مفصل تیغه کرکره برقی بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره جک پارکینگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


انواع تیغه کرکره برقی

با توجه به کاربرد کرکره برقی، انواع مختلفی از تیغه‌های آن وجود دارد. از جمله انواع تیغه کرکره برقی، می‌توان به تیغه آلومینیوم، تیغه پلی‌کربنات، تیغه گالوانیزه، تیغه رول گیتر، ترکیب تیغه پلی کربنات و آلومینیوم و تیغه پانچ دار اشاره کرد. تیغه آلومینیومی مقاومت بالایی دارد و در شرایط مختلف جوی نیز، از دوام خوبی برخوردار است؛ همین امر سبب شده است بازار فروش بالایی داشته باشد. اگر در کرکره، تیغه گالوانیزه به کار رود، هزینه‌ای که برای خرید کرکره برقی، پرداخت می‌شود، کمتر است. تیغه پلی‌کربنات نیز، برای کرکره‌های شیشه‌ای به کار می‌رود که حتی در مواقعی که درب باز نیست، قسمت داخلی مکان مورد نظر، قابل‌مشاهده است. استفاده از کرکره‌های پلی کربنات، در مکان‌هایی از جمله بانک‌ها و طلافروشی‌ها بسیار رواج دارد.

تیغه پانچ دار، به شکلی از تیغه گفته می‌شود که با ایجاد سوراخ‌هایی در آن، جریان هوا برقرار می‌شود و فضایی برای مشاهده بهتر فراهم می‌آید. استفاده از تیغه رول گیتر با ویژگی برقراری امنیت، بیشتر در گاراژهای بزرگ، کاربرد دارد.


تقسیم بندی تیغه ها در کرکره برقی آلومینیوم

تیغه‌هایی که در کرکره برقی آلومینیوم به کار می‌رود از جنبه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که می‌توان با توجه به آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کرد.


تک جداره و یا دو جداره بودن تیغه

تیغه‌ کرکره برقی، به دو شکل تک جداره و دوجداره، تولید می‌شوند. تیغه دوجداره آلومینیومی، ضمن اینکه موجب ایجاد امنیت بالایی می‌شود، صدای کمتری هم ایجاد می‌کند. استفاده از تیغه دوجداره در کرکره برقی، کاربرد بیشتری دارد.


تعداد پل تیغه

پلی که در تیغه کرکره برقی طراحی می‌شود، مقاومت تیغه را بالاتر می‌برد. تیغه تک پل، دو پل و سه پل نمونه‌های بارز پل در تیغه هستند. با توجه به عرضی که تیغه آلومینیوم دارد، تعداد پل آن، مشخص می‌شود. اگر عرض تیغه کمتر از 60 سانتیمتر باشد، تیغه تک پل، کاربرد دارد. تیغه دو پل، در عرض‌های 80 و 100 سانتی‌متری به کار می‌رود و سه پل هم برای عرض بالای 100 سانتی‌متری، کارایی دارد.


تیغه دارای فوم و بدون فوم

تیغه‌ کرکره برقی، که در آن فوم به‌کاررفته است، صدای کمتری تولید می‌کند. این تیغه، برای مکان‌هایی مناسب است که درصد بروز آتش‌سوزی در آنجا خیلی کم است؛ چراکه فوم، در مقابل احتراق، بسیار ناپایدار است.


تیغه غضروف دار

تیغه کرکره برقی غضروف دار، گزینه مناسبی برای جلوگیری از ایجاد صدا است، ضمن اینکه می‌توان از آن به‌جای فوم نیز، استفاده کرد.


ضخامت تیغه

ضخامت تیغه استفاده‌شده در کرکره برقی، از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه، تیغه نازک باشد، در اثر وارد شدن ضربه و یا وزش باد شدید، آسیب‌پذیر خواهد بود.


رنگ تیغه

کیفیت رنگ تیغه آلومینیوم، باید به‌گونه‌ای باشد که در شرایط مختلف، تغییر حالت ندهد. به‌طور معمول، رنگ الکترواستاتیک، برای تیغه آلومینیوم، به کار می‌رود.

اگر به دنبال رول گیتر هستید به این صفحه مراجعه کنید.


ویژگی های تیغه کرکره برقی پلی کربنات

تیغه کرکره برقی پلی کربنات، به‌منظور زیباسازی و جلوگیری از سرقت، بسیار کاربردی است. اگر تیغه کرکره برقی، سبک انتخاب شده است، به‌منزله این است که زیبایی بیشتر مدنظر بوده است. چنانچه تیغه، وزن بیشتری داشته باشد، برقراری امنیت در مکان موردنظر، از اهمیت بالاتری برخوردار است. به‌طور کلی، ویژگی‌های یک تیغه پلی کربنات مرغوب، شامل موارد زیر است:

در مقابل ضربه، مقاومت لازم و کافی را دارد.

در صورت بروز آتش‌سوزی مقاوم است و آسیب نمی‌بیند.

بسیار شفاف است.

با ضخامت بالایی تولید شده است.

اشعه uv به آن، نفوذ نمی‌کند.

به‌منزله برقراری امنیت بیشتر، تیغه‌ها توسط لوله استیل، به یکدیگر متصل می‌شوند.

به‌منزله کاهش هزینه، تیغه‌ها توسط لوله آلومینیوم، به یکدیگر متصل می‌شوند.


ویژگی های تیغه کرکره برقی گالوانیزه

باکیفیت بودن تیغه کرکره برقی گالوانیزه، علاوه بر وجود جداره، پل، فوم و غضروف در آن، شامل ویژگی‌های دیگری نیز است که به شرح زیر است:

ضد زنگ است؛ ازاین‌رو، در مناطق رطوبتی، دوام بالایی دارد.

در مقابل ضربات واردشده به آن، دچار آسیب و خش نمی‌شود.

با توجه به سنگین بودن گالوانیزه نسبت به آلومینیوم، موتور تعبیه‌شده در آن، قدرت بالاتری دارد.

آلودگی صوتی ایجاد شده در تیغه‌های گالوانیزه نسبت به آلومینیوم، کمتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بارگیری بادشو با کارشناسان ما تماس بگیرید.


ویژگی های تیغه کرکره برقی با کیفیت

همان‌طور که گفتیم تیغه کرکره برقی بر اساس سه متریال اصلی آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات ساخته می‌شود. خصوصیات مشترکی که در انواع مختلف تیغه، وجود دارد و موجب مرغوبیت این قطعه می‌شود، به شرح زیر است:

به‌راحتی بتوان آن را شستشو داد.

در مقابل احتراق و آتش‌سوزی، مقاوم باشد.

با نصب تیغه کرکره برقی، امکان سرقت، به پایین‌ترین حد ممکن برسد.

در شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت لازم را داشته باشد و رطوبت در آن، بی‌اثر باشد.

تیغه کرکره برقی توسط برندهای مختلفی، به بازار عرضه می‌شود. از جمله این برندها می‌توان به آلما، لومیکو، وینکس، روکسی، آلتک، آلووین، آکرول، وینکس، پیشتاز و غیره اشاره کرد. برند آکرول، آلتک و آلووین از نظر کیفیت، بسیار شناخته شده هستند. برند آلما و پیشتاز، نسبت به دیگر برندها، قیمت پایین‌تری دارند.


امروزه، استفاده از کرکره برقی به‌عنوان درب پارکینگ‌، بانک‌، صرافی و غیره بسیار مورد توجه واقع شده است. انتخاب تیغه کرکره برقی که جزو قطعات اصلی کرکره، به‌حساب می‌آید، بسیار مهم است. عملکرد تیغه کرکره برقی، به‌منزله برقراری امنیت بیشتر، ایجاد زیبایی و جلوگیری از وارد شدن آسیب‌هایی چون آتش و طوفان به محیط است. این قطعه در متریال مختلفی ساخته می‌شود و باید با توجه به نوع نیاز، تیغه مورد نظر را انتخاب کرد. همان‌طور که در این مطلب عنوان کردیم، یک تیغه با کیفیت شامل ویژگی‌هایی نیز، هست که برند ورنادر با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، بهترین نوع تیغه کرکره برقی را به بازار عرضه می‌کند.

برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید
we will
guid you
0912 96 128 34
Download Area Find store