رول گیتر




رول گیتر

رول گیتر یک نوع درب کرکره‌ای است که از سیم فولادی ساخته شده و ایمنی بالایی در میان انواع درب‌های کرکره‌ای دارد. معمولا از این نوع درب برای ورودی مراکز خرید بزرگ، طلافروشی‌ها و بانک‌ها که امنیت آن‌ها اهمیت زیادی دارد، استفاده می‌شود. این درب‌ها که به عنوان امن‌ترین درب‌های کرکره‌ای موجود در بازار شناخته می‌شوند، مزیت‌های زیادی نسبت به سایر انواع کرکره‌ها دارند و از همین رو بسیار پرطرفدار هستند. اما عملکرد درب‌های کرکره‌ای رول گیتر چگونه است و چه کاربردی‌ها و مزیت‌هایی نسبت به سایر درب‌های دارند؟ در این مقاله می‌توانید با هر آن چیزی که لازم است درباره درب کرکره‌ای رول گیتر بدانید آشنا شوید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره جک پارکینگی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


درب رول گیتر چیست؟

درب‌های کرکره‌ای رول گیتر نسل جدیدی از درب‌های کرکره‌ای هستند که به دلیل مقاومت و امنیت بالایی که دارند، استفاده از آن‌ها بسیار رایج شده است. این درب‌ها در کنار ظاهر مدرن و زیبایی که دارند، بسیار امن است و از همین رو استفاده از آن‌ها احتمال سرقت را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. این درب‌ها از شبکه‌های مفتولی آهنی ساخته شده‌اند و به همین دلیل در برابر ضربه و برش بسیار مقاوم هستند. برای بالا و پایین رفتن درب‌های رول گیتر از قرقره‌های محکمی استفاده می‌شود و از همین رو به عنوان امن‌ترین انواع کرکره برقی شناخته می‌شوند.


انواع رول گیتر

کرکره‌های رول گیتر بر اساس نوع تیغه و موتوری که دارند به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه به رایج‌ترین انواع رول گیتر اشاره شده است.


کرکره رول گیتر ضد سرقت

این نوع کرکره‌های رول گیتر با استفاده از تیغه‌های 80 تا 100 سانتی‌متری آلومینیومی ساخته می‌شوند. این نوع کرکره مقاومت بالایی در برابر ضربه و برش دارد و از همین رو بسیار ایمن و مقاوم است.


کرکره رول گیتر کروکودیل

نوع دیگری از کرکره رول گیتر که تیغه آن از جنس پلی کربنات است و حالتی نیمه شفاف دارد. از این نوع رول گیتر معمولا به عنوان درب ورودی صرافی‌ها، طلافروشی و بانک استفاده می‌شود. لوله‌های مورد استفاده در این نوع درب توخالی هستند و از همین رو در برابر برش و ضربه مقاومت پایین‌تری دارند.


کرکره رول گیتر یا تیغه‌ای از جنس آلومینیوم دو جداره

این درب‌ها نوع دیگری از درب‌های رول گیتر هستند که در لایه میانی کرکره از فوم استفاده می‌شود؛ به همین دلیل این نوع درب‌های عایق مناسبی برای صدا و حرارت هستند و در مکان‌هایی که لازم است صدا و حرارت در محیط حفظ شود، مناسب‌تر هستند.

اگر به دنبال تیغه کرکره برقی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


مزایای کرکره رول گیتر

کرکره رول گیتر یکی از رایج‌ترین و امن‌ترین انواع کرکره‌های برقی است که امروزه در بسیاری از اماکن عمومی و مکان‌های حساس استفاده می‌شود. امروزه از این کرکره‌های مدرن به جای کرکره‌های قدیمی استفاده می‌شود و این موضوع موجب شده امنیت اماکن عمومی و بانک‌ها و فروشگاه‌ها به طرز قابل‌توجهی افزایش پیدا کند.

درب‌های رول گیتر نسبت به دمای خیلی پایین و دماهای خیلی بالا مقاوم هستند و می‌توانند دمای زیر 30 درجه و بالای 70 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. از طرف دیگر این درب‌های حالتی مشبک دارند و به همین دلیل در مکان‌هایی که سرعت باد بالاتر از 160 کیلومتر بر ساعت است نیز قابل‌نصب هستند. انتخاب درب‌های باکیفیت و درجه یک برای امنیت درب‌های رول گیتر اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید انواع درب کرکره‌ای رول گیتر را از طریق شرکت ورنادر خریداری کنید و خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید. در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین مزیت‌های درب کرکره‌ای رول گیتر آشنا شوید.

مقاومت بسیار بالا

عدم امکان برش درب به دلیل استفاده از سیم فولادی رنگ شده با لایه آلومینیومی

ظاهر زیبا و شکیل

تنوع رنگی زیاد

تهویه مناسب

نورگیری مناسب

امنیت بسیار بالا

بی‌صدا بودن کرکره برقی

مجهز بودن به قفل کرکره در داخل ریل

امکان کنترل درب یا ریموت کنترل، کلید دستی و کارتخوان

دارای سیستم فرار در مواقع قطع شدن برق

مقاومت بالا در برابر آسیب


کاربرد کرکره برقی رول گیتر

کرکره‌های رول گیتر کاربرد زیادی دارند و امروزه برای افزایش امنیت بسیاری از اماکن عمومی و خصوصی از این نوع درب‌های کرکره‌ای استفاده می‌شود. این درب‌ها عایق مناسبی برای صدا و حرارت هستند و ظاهر زیبا و شکیلی دارند. این درب‌های با هر نوع آب و هوایی سازگاری دارند و در برابر بارندگی و قرار گرفتن در معرض اشعه نور خورشید نیز آسیب نمی‌بینند، از همین می‌توان از آن‌ها در هر مکانی استفاده نمود.

معمولا درب‌های کرکره‌ای رول گیتر خانگی نسبت به درب‌هایی که در اماکن عمومی و بانک‌ها استفاده می‌شوند، بسیار سبک‌تر است و طراحی متفاوتی دارند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای کرکره رول گیتر اشاره شده است.

درب بانک‌ها و موسسات مالی

مراکز اداری و تجاری

طلافروشی‌ها

گالری‌ها و موزه‌ها

صرافی‌ها

ورودی کارخانه‌ها

مغازه‌ها و بوتیک‌ها

منازل مسکونی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره داک شلتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.


قیمت رول گیتر

قیمت کرکره رول گیتر معمولا با در نظر گرفتن نوع آن و همچنین متراژ درب محاسبه می‌شود. درواقع برای محاسبه قیمت رول گیتر لازم است عرض و ارتفاع درب محاسبه شود. از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت رول گیتر می‌توان به موتور کرکره، تعداد ریموت و همچنین لوازم جانبی به‌کاررفته در آن اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که نوع تیغه‌ای که کرکره رول گیتر به‌کاررفته نقش مهمی بر کیفیت و همچنین قیمت درب کرکره‌ای رول گیتر دارد. شما می‌توانید برای خرید درب رول گیتر و همچنین اطلاع از قیمت انواع درب با کارشناسان ورنادر تماس بگیرید.


درب‌های رول گیتر از امن‌ترین انواع درب‌های کرکره‌ای برقی هستند که امروزه استفاده از آن‌ها بسیار افزایش پیدا کرده است. شما می‌توانید انواع درب رول گیتر را از شرکت ورنا در خریداری کنید و از 25 ماه گارانتی این شرکت در کنار 10 سال خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید. کیفیت بالای درب‌های شرکت ورنا در در کنار ارائه خدمات پس از فروش آن موجب شده تا درب‌های رول گیتر این برند در رده معتبرترین و مطمئن‌ترین انواع درب‌های تخصصی قرار بگیرند و کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

برای مشاوره و دریافت بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید
we will
guid you
0912 96 128 34
Download Area Find store