داک لولر

هم سطح کننده هیدرولیکی

اگر در زمینه توزیع و تدارکات کار می‌کنید، احتمالاً حداقل چند بار، با هم سطح کننده‌ مواجهه شده‌اید. همان‌طور که از نام آن پیداست، هم سطح کننده دو سطحی را که در یک تراز قرار ندارد ، هم سطح می‌کند.

این دستگاه‌ها معمولا برای بارگیری یا خالی‌کردن بار کامیون‌ها در بارانداز استفاده می‌شوند و کمک می‌کنند تا سطح محل تخلیه بار در کامیون با سطح بارانداز یکی شود. البته خرید هم سطح کننده و فروش هم سطح کننده کاربردهای دیگری نیز در صنایع دارند که در این مقاله با آنها آشنا می‌شویم.

این دستگاه می‌تواند مکانیکی باشد و یا از انواع هم سطح کننده هیدرولیکی محسوب گردد. موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی از انواع این نوع دستگاه هستند که البته اگر بخواهیم نگاه جزئی‌تری داشته باشیم، هر کدام مکانیزم‌های خاصی برای عملکرد دارند. با این حال ما آنها را در این مقاله در زمره انواع هم سطح کننده هیدرولیکی در نظر می‌گیریم و به طور کلی موبایل داک لولر، هم سطح کننده های قیچی و هم سطح کننده هیدرولیکی را به جای هم به کار می‌بریم.

قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی با قیمت انواع مکانیکی فرق دارد. «شرکت ورنا در» انواع مختلف هم سطح کننده هیدرولیکی را تولید می‌کند. اگر می‌خواهید قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی را بدانید، می‌توانید با مراجعه به سایت ورنا در قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی را مشاهد کنید. برای خرید هم سطح کننده هم می‌توانید به شکل آنلاین از طریق همین سایت اقدام کنید.

انواع هم سطح کننده

اگرچه انواع مختلفی از هم سطح کننده وجود دارد، اما رایج ترین آنها مکانیکی و هیدرولیکی است.

هم سطح کننده مکانیکی

انواع مکانیکی، ترازهای فنری هستند که به اپراتور نیاز دارند تا یک زنجیر بکشد و هم سطح کننده را از اسکله بارگیری تا پشت تریلی بالا برده و فیکس کند. هنگامی که اپراتور زنجیر را می‌کشد، سیستم نگه‌دارنده را آزاد می‌کند که باعث می‌شود کشش روی فنرها از بین رفته و به سکو اجازه داده شود تا به سمت بالا برود و لبه آن باز شود. هنگامی که لبه آن باز می‌شود، اپراتور بر روی سکو می‌رود و از وزن بدن خود استفاده می‌کند تا دستگاه را در لبه کامیون فیکس کند. بسته به ظرفیت و پیکربندی تراز کننده مکانیکی، ممکن است نیاز باشد برای تراز‌کردن لبه با کامیون به سطح آن 120 تا 175 (یا بیشتر) پوند نیرو وارد شود.

هم سطح کننده مکانیکی به قطعات متحرک بیشتری متکی است؛ لبه چفت، فنر، زنجیر، قرقره و نگهدارنده که دائماً تحت کشش هستند، بنابراین به مرور زمان به تعمیر و نگهداری و تعویض نیاز دارند. حتی در حالت استراحت، آنها کشیده و قفل می‌شوند. به همین دلیل هم هست که فروش هم سطح کننده مکانیکی کمتر است. به عبارت دیگر افراد ترجیح می‌دهند قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی را پرداخت کرده و موبایل داک لولر یا هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی را خریداری کنند. پرداخت قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا می‌تواند شما را از مشکلات ترازهای مکانیکی رها کند.

هم سطح کننده هیدرولیکی

هم سطح کننده هیدرولیکی با فشاردادن یک دکمه روی صفحه کنترل کار می‌کند و دیگر نیازی به استفاده دستی اپراتور از زنجیر کششی ندارد. در عوض، اپراتور از یک کنترل یا یک دکمه برای بالا و پایین بردن سطح تراز استفاده می‌کند. به همین دلیل هم هست که خرید هم سطح کننده هیدرولیکی بیشتر رایج است. اگرچه قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی از جمله قیمت هم سطح کننده قیچی و قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا بیشتر است، اما خرید موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی واقعا برای کسب ‌و‌کار شما یک کمک بزرگ محسوب می‌شود. فروش هم سطح کننده هیدرولیکی توسط شرکت‌های سازنده مختلفی از جمله ورنا در انجام می‌شود.

موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی از سیلندرهای هیدرولیک و پمپ‌های هیدرولیک برای بلندکردن و قراردادن خودکار تراز و لبه استفاده می‌کنند. برخی از مدل‌ها حتی مجهز به توقف پلتفرم در هر زمان در وسط مسیر می‌باشند. پس از اتمام استفاده از موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی، این دستگاه‌ها به‌طور خودکار و با برنامه‌ریزی قبلی به جای اولیه خود برمی‌گردد.

مقایسه قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی با انواع مکانیکی

اگر قصد خرید هم سطح کننده را دارید، باید بگوییم اگرچه فروش هم سطح کننده مکانیکی با قیمت خیلی کمتری صورت می‌گیرد، اما پس از خرید هم سطح کننده مکانیکی شما احتمالا مجبور هستید در طول 10 سال بیش از 6 برابر آن‌چه با خرید هم سطح کننده هیدرولیکی پرداخت می‌کردید برای تعمیرات هزینه کنید. به همین دلیل هم هست که فروش هم سطح کننده مکانیکی با قیمت کمتری صورت می‌گیرد.

اگر قرار است در کسب و کار خود به میزان زیادی از این دستگاه‌ها استفاده کنید، بهتر است قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی شامل قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی این شرکت را پرداخت کرده و موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی را خریداری کنید.

اگر مقایسه قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی با انواع مکانیکی هنوز شما را برای خرید هم سطح کننده هیدرولیکی (موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی) قانع نکرده است، بیایید مزایای خرید هم سطح کننده هیدرولیکی را با هم بررسی کنیم.

مزایای خرید هم سطح کننده هیدرولیکی

اگر چه فروش هم سطح کننده مکانیکی به معنای فروش دستگاه ناامنی نیست، اما خرید هم سطح کننده موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی دارای مزایای بیشتری است که پرداخت قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی را مقرون به صرفه می‌کند.

به طور کلی خرید هم سطح کننده هیدرولیکی شامل موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی امکان انتقال آسان کالاها را بین یک نقطه بارگیری و یک وسیله نقلیه آسان می‌کند. علاوه بر این پرداخت قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی (قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی) انبارها و کارکنان را از آسیب محافظت می‌کند. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر ضربه‌های فرآیند بارگیری روزانه مقاومت می‌کنند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی طول عمر بالایی دارند. برخی دیگر از مزایای خرید و پرداخت قیمت هم سطح کننده قیچی و قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا به شرح زیر است.

ارگونومیک بودن

موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی ارگونومیک‌تر هستند، دلیل آن هم این است که اپراتور مجبور نیست زنجیری را بکشد و یا از وزن خود برای اتصال استفاده کند. این بدان معنا است که اپراتور خم نمی‌شود، بدن خود را نمی‌کشد و یا نمی‌پرد. همه این‌ها احتمال آسیب را کمتر کرده و پرداخت قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی (قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی) را مقرون به صرفه‌تر می‌کند، چون شما هزینه‌ای برای آسیب‌های پرسنل پرداخت نمی‌کنید.

خود تنظیمی

موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی خود را با نوسانات ارتفاع به‌طور خودکار تنظیم می‌کنند. پس خرید هم سطح کننده هیدرولیکی به شما کمک می‌کند تا از در رفتن و ایجاد فاصله با نوسان ارتفاع جلوگیری کنید و همواره یک شیب ملایم و مناسب را برای انتقال بار داشته باشید. فروش هم سطح کننده هیدرولیکی معمولا با تضمین بیشتری از این نظر همراه است.

امنیت در برابر سقوط

یکی دیگر از مواردی که پرداخت قیمت هم سطح کننده قیچی و قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا را منطقی می‌کند، محافظ فیوزهای سرعت تعبیه شده در ترازهای هیدرولیکی است که از سقوط آزاد سکو در صورت افت فشار هیدرولیک جلوگیری می‌کند. به عبارت دیگر اگر به هر دلیل فشار هیدرولیکی افت پیدا کرد، موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی سقوط نمی‌کنند. فروش هم سطح کننده هیدرولیکی معمولا با این آپشن ارائه می‌شود، با این حال لازم است وجود چنین فیوزی را قبل از پرداخت قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی (قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی) به خوبی بررسی کنید. خرید هم سطح کننده از یک فروش هم سطح کننده معتبر، بسیاری از این مشکلات را به حداقل می‌رساند.

برخی از آپشن‌ها، مانند سیستم Safe-T-Lip® نیز به جلوگیری از سقوط هم سطح کننده از اسکله‌های خالی بارگیری کمک می‌کند. این ویژگی توسط برخی از شرکت‌های فروش هم سطح کننده به فروش می‌رسد و می‌توانید آن را روی دستگاه کنونی خود نصب کنید تا به ایجاد یک لبه، امنیت بیشتری را ایجاد کند. برای خرید هم سطح کننده به همراه این ویژگی احتمالا باید قیمت بیشتری را پرداخت کنید که البته ارزش آن را خواهد داشت.

با همه این مزایا، امکاناتی که شما نیاز دارید و مقدار بودجه شما مشخص می‌کند که آیا پرداخت قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی (قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی) برای کسب و کار شما مقرون به صرفه هست یا نه. برای تصمیم گیری بهتر در زمینه خرید هم سطح کننده بهتر است با یک شرکت فروش هم سطح کننده مشورت کنید. ممکن است برخی از شرکت‌های فروش هم سطح کننده هیدرولیکی مزایایی را برای فروش قسطی موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی فراهم کنند. با استفاده از این مزایا پرداخت قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی (قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی) برای شما آسان‌تر می‌شود.

مدل‌های مختلف موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی

مدل‌های مختلفی از هم سطح‌ کننده های هیدرولیکی وجود دارند که برای رفع نیازهای مختلف طراحی شده‌اند. انواع بسیار کلاسیک عبارت‌اند از swingdock که با پشتیبانی از لبه چرخشی، شما را از بارگیری و تخلیه ایمن و کارآمد مطمئن می‌کند و teledock، که انتقال بهینه بار را با افزایش سطح تماس بین وسیله نقلیه، هم سطح کننده و لبه بارانداز امکان‌پذیر می‌کند. همچنین مدل‌هایی برای پاسخگویی به نیاز‌های خاص صنعت مانند کنترل دما و کنترل خودروهای کوچک و بزرگ طراحی شده‌اند.

مطمئنا قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی (قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی) در مدل‌های مختلف متفاوت است. شرکت فروش هم سطح کننده ورنا در می‌تواند به شما درباره قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی، از جمله قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی مشاوره کافی بدهد.

موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی معمولاً از فولاد گالوانیزه یا فولاد گالوانیزه داغ (hot galvanised steel) ساخته می‌شوند که سبب می‌شود آنها هم بادوام و هم بهداشتی شوند. این دستگاه‌ها ابعاد استانداری نداشته و دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند: از 6 تن تا 15 تن.

بنابراین شما می‌توانید قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی از جمله قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی را با توجه به نیاز خود پرداخت کرده و مدلی را خریداری کنید که مناسب شما است. فروش هم سطح کننده توسط شرکت‌ها در ابعاد و ظرفیت‌های مختلفی انجام می‌شود.

سخن آخر

هم سطح کننده وسیله‌ای است که با همسطح کردن محل تخلیه بار و بارانداز، امکان انتقال بارها را آسان می‌کند. هم سطح کننده‌ها در انواع مکانیکی و هیدرولیکی موجود هستند. قیمت انواع مکانیکی از قیمت هم سطح کننده هیدرولیکی از جمله قیمت هم سطح کننده داک لولر ورنا و قیمت هم سطح کننده قیچی کمتر است، با این حال با توجه به این‌که نیاز به رسیدگی و تعمیرات آن بیشتر است، فروش هم سطح کننده مکانیکی معمولا کمتر از فروش هم سطح کننده هیدرولیکی انجام می‌شود. موبایل داک لولر و هم سطح کننده های قیچی هیدرولیکی از انواع هم سطح کننده‌ها هستند که به طور وسیعی در صنایع بزرگ و کوچک برای هم تراز کردن سطوح کاربرد دارند. آنها علاوه بر این‌که برای خالی‌کردن بار کامیون استفاده می‌شوند، در صنعت کشتیرانی، هواپیمایی و به‌طور کلی هر کجایی که نیاز به هم سطح کردن دو سطح مختلف است کاربرد دارند. برای خرید هم سطح کننده لازم است با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید و قبل از خرید با فروشنده درباره نیازها و بودجه خود مشورت کنید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

Download Area Find store